Beantwoord

Kan niet kiezen op welke entertainment optie ik korting krijg

  • 10 May 2023
  • 6 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen,

 

Afgelopen maandag heb ik een mailtje gekregen om entertainment korting te krijgen voor KPN klanten.

Nu kun je korting krijgen  op bv Videoland of Viaplay.

Nu heb ik deze entertainment al aan staan maar kan niet selecteren in de mijn kpn app op welke entertaiment ik korting wil krijgen.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Mag aannemen dat het niet nodig is om het pakket eerst uit te zetten om hem vervolgens weer aan te moeten zetten.

 

Hoor het graag en alvast dank!

 

Groet,

Theo

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Nick83 11 May 2023, 15:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Theo v H, bedankt voor je bericht.

Je krijgt Entertainmentkorting als je KPN Thuis en KPN Mobiel combineert én je 1 van de entertainmentopties hebt gekozen. Je kunt kiezen uit NetflixDisney+HBO MaxSpotifyFilm1ESPN CompleetXbox Game Pass Ultimate of Viaplay.

Maar je hoeft niet te kiezen op welke entertainmentoptie je de korting wilt ontvangen. Je hoeft alleen entertainment toe te voegen aan jouw abonnement. Als je 1 van de opties in jouw abonnement hebt en je voldoet verder aan de Combivoordeel voorwaarden, dan ontvang je de 5 euro korting automatisch op jouw abonnement.

Mis je toch voordelen? Dan kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.

Je krijgt overigens alleen Entertainmentkorting wanneer je een KPN Thuis abonnement van ná 8 oktober 2019 hebt. Heb je nog een ouder abonnement? Dan krijg je andere KPN Compleet voordelen.

Reputatie 3
Badge

Hallo Denise,

 

Dank voor je bericht.

Sorry, maar het gaat niet om de 5euro entertainment korting als je compleet bent.

Afgelopen maandag is er een mailtje van KPN verstuurd dat jullie mij een cadeautje willen geven als trouwe klant.

Hierin wordt aangegeven dat ik bv 6 maanden Videoland kan krijgen voor 4,99 pm of Viaplay voor 3 maanden met 50% korting.

Echter kan ik dit cadautje niet verzilveren in de mijn KPN app.

Mijn vraag is waarom dat niet lukt want is deze brief staat namelijk dat het hierin moet?

Videoland en Viaplay heb ik al wel aan staan maar wil kunnen selecteren op 1 van deze 2 waarop ik de cadeau korting wil hebben?

 

Groet,

Theo

Reputatie 7
Badge +24

U kunt alleen iets kiezen wat u nog niet heeft. Iets wat u wel al heeft krijgt u niet gratis.

Als er een actie loopt staat dat er gewoon bij. Viaplay bijvoorbeeld:

Of Spotify:

 

Reputatie 3
Badge

Meent u dat Nick?

Wat heb ik dan aan zo'n mail als KPN aan mij een cadeau wilt geven als trouwe klant aan een entertainment optie wat ik al heb en waar het dan niet voor geldt. 🙁

Reputatie 7
Badge +24

Weet ik niet. Misschien sturen ze iedereen gewoon dezelfde mail...

Reputatie 7
Badge +17

Ah, zo. Je had het over Entertainmentkorting. Dat is een onderdeel van Combivoordeel. Maar je hebt het over de kortingsactie waarbij je een nieuwe entertainmentoptie tijdelijk met korting kunt proberen. In dat geval klopt het wat @Nick83 zegt: Je kunt alleen korting krijgen op een entertainmentoptie die je nog niet in je abonnement hebt zitten. Zo kan je iets nieuws proberen zonder meteen de volle prijs te betalen.