Beantwoord

KPN Verdubbelaar niet meer actief, nieuw compleet pakket

  • 27 February 2023
  • 10 reacties
  • 189 keer bekeken

Beste,

 

Wij hebben sinds vandaag opnieuw KPN compleet, 2 telefoon abbonementen bij jullie.

Echter ivm een verhuizing is onze verdubbelaar vervallen (september), nu hebben we een nieuw compleet pakket.

Graag zien wij dit weer actief, echter na 2 keer telefonisch contact te hebben gehad met iemand van KPN, krijg ik de vraag; wat bedoelt u? ze weten dus niet waar ik het over heb..

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 2 March 2023, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

U bent waarschijnlijk overgegaan naar een nieuwe abonnementsvorm.  De verdubbelaar is daar geen onderdeel meer van. Dit was alleen bij een ouder abonnement. 

Lijkt me niet de bedoeling dan… wachtwoord van de box12 werkt ook niet, wat op de stikker staat… troep..

Graag dit ook herstellen voor de telefoon nummers, die op dit adres staan.

We hebben er tenslotte recht op. Lijkt me ;)?

Reputatie 7
Badge +24

Nee, indien u verlengt heeft krijgt u geen dubbele data mee bij uw mobiele abonnement. U heeft er geen recht meer op. Dat is echt geschiedenis.

Ik verleng hem niet, hij is opnieuw aangesloten. Het complete pakket..

verlengen is toch wat anders ;)

 

anders is het echt waardeloos…

Reputatie 7
Badge +17

Hi @jbvdb! Gaat het om het nummer dat begint met 0620? Die zie ik namelijk gewoon met de oude voordelen staan. Inclusief het verdubbelen van de data. 

Hi Bram,

 

nee dat is mijn nr, die werkt al. Gaat om mijn vriendin, 06508…..

Reputatie 7
Badge +17

@jbvdb van dat nummer zie ik dat het factuuradres niet goed staat. Daarom kan deze niet aan het huishouden worden toegevoegd. 

Dit wijzig je zelf makkelijk via je MijnKPN. Kies daar voor “Producten” > kies het nummer > “Persoons- en betalingsgegevens”. Daar staat bij “Betalingsgegevens” de knop “Wijzigen”. 

Pas hier het factuuradres aan.

Zodra je dit gedaan hebt, laat het dan hier weten. Normaal voeg je het abonnement zelf aan je Combivoordeel huishouden toe. Maar omdat in dit geval de oude voordelen zijn vervangen wil ik graag zelf even kijken om zeker te weten dat het goed gaat. 🙂

Reputatie 7
Badge +17

Hi @jbvdb! We zijn een weekje verder. Is het met de tips in mijn vorige reactie nog gelukt?

Het is actief inmiddels, melding kan gesloten worden