Beantwoord

Mb's delen lukt niet en bij aanmelden krijg ik een foutmelding

  • 20 November 2022
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik heb hetzelfde  probleem.   Heb mijn zoon al verschillende keren aangemeld maar ik krijg  steeds de melding dat er iets mis ging. Vervolgens kan ik uit 4 opties  kiezen waardoor het mislukt maar alle 4 zijn niet van toepassing. 

2 andere zoons zijn wel gewoon aangemeld begin van het jaar. Zonder problemen. 

Wat zou er aan de hand kunnen zijn.  

Kpn id is aangemaakt.  Abonnement loopt al een maand... toch lukt het niet.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 November 2022, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @malauma! Welkom op het forum. 

Als je het al meedere keren geprobeerd hebt lijkt het me verstandig dat er even iemand bij ons in de systemen kijkt. Dat wil ik graag voor je doen.

Wil je om die reden je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Zet alle mobiele nummers waarom het gaat voor de zekerheid even bij “Persoonlijke opmerkingen”.

Ik hoor graag van je!

Hoi gijs,  updates gedaan in mijn prfiel

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @malauma, het 4de nummer is nu door mij toegevoegd. Je kunt daar nu ook MB's mee gaan delen.