Beantwoord

MB's delen niet mogelijk, mijn nummer staat niet tussen 'Uw voordelen'

  • 13 November 2022
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Beste,

Ik kan geen MB's delen met het andere telefoonnummer wat geregistreerd is op hetzelfde adres. Mijn nummer staat niet tussen Uw Voordelen en daar kan ik mijzelf ook niet aanmelden want dan krijg ik de volgende melding: Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.

Op de factuur staat wel de Hussel korting en bij de factuur van de andere persoon staat de KPN Compleet korting.

Ben benieuwd naar de oplossing.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 17 November 2022, 10:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Danibandani, welkom op het KPN Forum!

Balen dat het niet lukt om MB's te delen. Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hiermee niet? Dan kijk ik graag even met je mee. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Beste Denise,

 

Dank voor je reactie. Mijn nummer staat niet bij de producten onder Uw Voordelen en ik kan mezelf dus niet aanmelden via het aanmeldformulier. Dan krijg ik de melding: Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld. Adressen staan bij beide personen goed. Ik heb het forumprofiel aangevuld met de gevraagde gegevens.

 

In afwachting van je reactie.

Reputatie 7
Badge +17

Het nummer was inderdaad nog niet aangemeld voor de Husselvoordelen. Waarschijnlijk probeerde je een nieuw huishouden aan te maken, waardoor het mis ging. Ik heb je nu alsnog aangemeld. Je ontvangt een bevestiging wanneer de voordelen actief zijn.