Beantwoord

MB's delen werkt niet

  • 13 June 2023
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Mijn vrouw en mijn dochter hebben allebei een KPN abonnement op hetzelfde adres staan en beide accounts zijn gekoppeld en zichtbaar in de MijnKPN app. Beide abonnementen hebben een databundel.
Beide kunnen alleen MBs delen met goede doelen, maar niet met elkaar. Beide zijn geen Telfort abonnementen, maar KPN abonnementen. 

kortom, aan alle eisen is voldoen, maar het werkt nog steeds niet.

 

icon

Beste antwoord door GeSp 13 June 2023, 23:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @GuidoG 

 

Heb je beide nummers ook aangemeld aan jullie KPN Compleet/Combivoordeel huishouden?

Zie dit artikel:

Daar kan je o.a. dit vinden:

Hoe deel ik MB's?

Op de pagina “Check je voordeel” kan je een huishouden starten, of een nieuw nummer toevoegen aan jouw KPN Compleet/Combivoordeel huishouden.

Om MB's te delen heb je een KPN account nodig. Heb je deze nog niet? Meld je aan via kpn.com/MijnKPN.

Je kunt zoveel MB's delen als je wilt. Zolang je zelf maar 50 MB overhoudt.

Ja, dit heb ik gedaan en we hebben een kpn account.

 

Reputatie 7
Badge +18

Het lijkt er dan op dat er ergens iets fout is gegaan bij de registratie, dan moet het handmatig door een KPN medewerker worden aangemeld/gekoppeld aan je voordeel huishouden.

Je kan dit morgen door de klantenservice (0800-0402) laten regelen of een KPN moderator op het forum kan het ook voor je doen, vul dan je gegevens in jouw forumprofiel in.
Het kan soms wel een paar dagen duren voor ze aan een topic toe zijn, bellen is waarschijnlijk sneller.

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom hier @GuidoG

Goed om te zien dat @GeSp je al op weg geholpen heeft :) En fijn dat je je gegevens in je profiel gezet hebt. Zo te zien was er inderdaad nog geen Huishouden aangemaakt voor de voordelen. Daardoor lukte het niet om MB's te delen. Gewoonlijk moet dat lukken met de instructies die Gesp al gaf. Ik heb het huishouden nu voor je aangemaakt en de mobiele nummers in je profiel aangemeld. Je ontvangt een e-mail en sms ter bevestiging zo gauw je voordelen actief zijn.