Beantwoord

MBs delen lukt niet ondanks dat we alles volgens het boekje doen

  • 9 June 2023
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Beste KPN community,

Mijn vriendin en ik kunnen onze MBs niet delen, ondanks dat we de standaard procedures dubbel nagelopen zijn. 

We staan allebei op hetzelfde adres ingeschreven, hebben allebei een mobiel abonnement, hebben allebei voordelen aanstaan en gebruiken de mijnKPN app.

Hopelijk kunnen jullie ons helpen!

Vriendelijke groet,

Ragnar

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 June 2023, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Ragnar3, het is nu voor jullie geregeld. Jullie kunnen nu onderling MB's delen. 

Beste Jeroen,

Het werkt nu inderdaad. Hartelijk dank!

Groeten,

Ragnar