Beantwoord

Mijn combikorting is er al een tijdje vanaf, waarom is dat?

  • 6 June 2023
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedemiddag, 

 

Ik heb een mobiel abonnement en internet en TV. Echter de € 5,00 combikorting welke hier altijd op zat is er al een tijdje vanaf. 

Kunnen jullie dit nakijken? 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 8 June 2023, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

 

Zie je nog wel in de app of op de Mijn KPN website dat alle producten nog aangemeld zijn voor de combivoordelen?

Hiervoor kan je in de App naar Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken

Op de website kan je hiervoor gaan naar Mijn KPN → Producten → Bekijk uw voordelen.

Heb je iets veranderd zoals b.v. andere mobiel abo 

Daar zie ik geen voordelen staan. 

Ik ben wel een tijd geleden verhuisd. 

Daar zie ik geen voordelen staan. 

Ik ben wel een tijd geleden verhuisd. 

Staat het mobiele abonnement ook op je nieuwe adres? Dat wordt nogal eens vergeten om ook te '’verhuizen'’ aangezien dat vanzelf overal werkt.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @N1980, welkom op het KPN Forum!

Allereerst is het inderdaad goed om de tip van @GerritS76 op te volgen:

Zie je nog wel in de app of op de Mijn KPN website dat alle producten nog aangemeld zijn voor de combivoordelen?

Hiervoor kan je in de App naar Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken

Op de website kan je hiervoor gaan naar Mijn KPN → Producten → Bekijk uw voordelen.

Staan niet alle producten hier aangemeld? Controleer dan of beide KPN abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn.

Je zegt net verhuisd te zijn, dus de kans is groot dat het adres niet meer hetzelfde is.

Je kunt het adres van jouw mobiele abonnement zelf wijzigen via MijnKPN. Of je kunt even met ons bellen: 0800 0402.