Beantwoord

Mobiel abonnement KPN genomen en nu vervallen mijn voordelen?

  • 21 July 2023
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een mobile kpn abonnement genomen die in gaat op 25 juli 

nu kreeg ik een mail met de mededeling dat mijn pluspakket stopt mijn entertainment stopt omdat er een abonnement kpn thuis opgezegd of geannuleerd is dus mijn voordeel vervalt 

ik heb niks opgezegd of geannuleerd gaat dit nu wel goed komen op 25 juli als ik mijn Sim kaart in mijn mobile telefoon ga doen 

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 July 2023, 19:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @G.l morgen even bellen met 0800 0402 of langs een lokale KPN winkel gaan.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @G.l! Is het met de tip van @JanD gelukt met de klantenservice in contact te komen? 

Zo niet, laat het dan hoor ik graag van je. 🙂