Beantwoord

Na afsluiten nieuw abonnement zijn de Combivoordelen niet toegepast?

  • 12 June 2023
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vorige maand een simonly abonnement afgesloten voor mijn zoon en dat zou 18.50 per maand worden, nu kreeg ik een factuur van 40euro waar ik nogal van schrok, nu net te hebben gebeld met kpn werd mij medegedeeld dat het simonly abonnment niet is samengevoegd nog met mijn thuis kpn, (waar ik ook niks van wist dat dit samengevoegd moest worden) alleen dat kon nu zelfs nog niet want waarschijnlijk was er een storing bij kpn, kan iemand dit voor mij goed nakijken en dit gaan samenvoegen voor mij? Want wil ook graag een creditering van dit bedrag van 40euro want dit is mijn fout niet, ik wil graag het bedrag van 18.50 wat duidelijk was afgesproken per maand.

Groetjes San

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 14 June 2023, 11:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@San81. Ik zag dat je je profiel al had ingevuld. 

Ik heb de factuur waar je over spreekt er even bij gepakt. Heb je dit zelf ook al gedaan via mijnKPN? 

Deze eerste factuur is voor een periode van 2 maanden. Het abonnement is 08-05 ingegaan. De eerste factuur is ontvangen op 09-06. 

Je betaalt op deze eerste factuur dus eenmalig voor 2 maanden, namelijk van 09-05 tot 07-06 en voor 08-06 tot 07-07. 

De volgende factuur zal dan weer voor 1 maand zijn. Dit betekent dus dat er volgende maand €18,50 voor het abonnement in rekening gebracht zal worden. 

 

Wat er dan inderdaad nog wel ontbreekt is het combivoordeel. 

Ik zie dat mijn collega deze op 12-06 in orde heeft gemaakt. En ook een correctie geeft gedaan voor de voorliggende periode. 

Vanaf de volgende factuur zal het maandbedrag (exclusief eventuele verbruikskosten) dan ook € 18,50 zijn. 

Hallo,

Bedankt voor de reactie, ik heb ook nog even telefonisch contact gehad en vanaf volgende maand moet alles goed zijn inderdaad dat het dan 18.50 is en als het goed is heb ik dan het pluspakket er ook gratis bij op kpn thuis.

Groetjes Sandra