Beantwoord

Netflix beëindigd: 1Gbits + Netflix Premium activeren lukt niet

  • 17 May 2023
  • 3 reacties
  • 145 keer bekeken

Badge

Hallo!

Ik heb een tijdje terug Netflix opgezegd omdat dit moest vanwege het regeltje “Netflix - betalen via KPN Factuur”. Nu is mijn Netflix beëindigd en heb gebeld om mijn propositie over te zetten naar 1Gbits met extra korting op Netflix. Ik heb de medewerker van de klantenservice heel nadrukkelijk gevraagd of hij Netflix Premium aan kon zetten en dat het regeltje “Netflix - betalen via KPN Factuur” weg was. Hij verzekerde mij ervan dat dit zo was. Nu heb ik een bevestiging gekregen en wat staat daarop? “Netflix - betalen via KPN Factuur” en geen Netflix Premium…

Vervolgens terug gebeld om de bestelling te annuleren, maar dat kon niet vanwege een storing.

Ik vind het heel vervelend dat dit zo moeilijk gaat.

Groet,

Mark

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 May 2023, 13:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ikwilkaas, welkom! Wat rot om te lezen dat dat niet goed gaat! Mijn advies is om morgen toch opnieuw te bellen met 0800-0402. Ik kan zelf namelijk geen bestelling annuleren via het forum. Telefonisch kan dat normaliter wel! Mijn collega's kunnen je dan verder helpen. Excuses voor het ongemak!

Badge

Hoi Marcia, dit heb ik gedaan. De bestelling is nu geannuleerd. Telefonisch wordt er niet geluisterd en er wordt meteen naar een oplossing gegrepen. Ik moet dan uitleggen dat Netflix betalen via KPN factuur niet hetzelfde is als Netflix Premium i.c.m. Ultrasnel. Anders wordt dezelfde fout keer op keer gemaakt. 


Ik denk dat ik nu zelf maar via MijnKPN moet kijken of het regeltje Netflix betalen via KPN factuur verdwijnt. Alleen er is niemand die mij een antwoord kan geven op de vraag hoe lang dit gaat duren. Gaat hier technisch iets mis?

Groet

Reputatie 7
Badge +30

Ja het zou handig zijn dat dit via de factuur eerst beëindigd wordt en daarna pas een nieuwe bestelling doen. Toch nog even een controlevraag: je geeft aan dat Netflix als extra regel nog op de factuur staat. Jij hebt nu zelf ook nog een actief account bij Netflix? Of zou dat volgens jou al opgezegd moeten zijn? Via netflix.com/youraccount moet je dat kunnen doen. Dat moet dan zeker binnen een maand zijn geregeld.