Beantwoord

Onderling MB's delen lukt niet

  • 10 April 2023
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

Afgelopen zaterdag naar de kpn winkel geweest omdat mijn vrouw en ik geen MB kunnen delen.

Mijn vrouw heeft een unlimited en ik een 0.

In de winkel zagen ze dat het niet goed gekoppeld was. Direct is de koppeling gemaakt maar er moest nog niet geactiveerd worden. Of iets was pending. Volgens de medewerker ging dat automatisch maar kon mogelijk wel een dagje duren. 

We zijn ondertussen een paar dagen verder maar het automatisch delen lukt nog steeds niet.

Mijn vrouw kan nog steeds niet mijn nummer zien om MB's te delen.

 

Wat is nu er precies aan de hand?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 13 April 2023, 09:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Eittmann ,

Afgelopen zaterdag naar de kpn winkel geweest

 

Volgens de medewerker ging dat automatisch maar kon mogelijk wel een dagje duren. 

 

 

De medewerker bedoelde een werkdag. Tijdens de feestdagen werken de administratieve afdelingen niet. Ga er maar vanuit dat dit morgen of uiterlijk woensdag is geregeld. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Eittmann, de combivoordelen waar onder andere MB's delen onder valt waren wel geactiveerd door de collega uit de KPN winkel. Echter deze activatie liep niet helemaal door in de administratie. Zojuist heb ik dit herstelt en vanaf nu kunnen jullie onderling MB's delen. 

Dank.

Ik kan bevestigen dat het delen gelukt is.

Met vriendelijke groet