Vraag

Onthusseld

  • 11 November 2020
  • 6 reacties
  • 157 keer bekeken

Reputatie 1

Bizarre eerste ervaring: Gisteren KPN mobiel en thuis internet &tv besteld, vandaag krijg ik een mailtje:

Geachte heer Logcher,

 

 

Helaas voldoen uw KPN abonnementen niet meer aan de voorwaarden van KPN Hussel. Hieronder leest u waarom uw voordelen zijn vervallen en wat dit voor u betekent.

 

 

Annulering, opzegging of verhuizing
U hebt 1 van uw KPN producten geannuleerd, opgezegd of verhuisd. Daardoor combineert u geen KPN Mobiel en Thuis meer op uw adres. U krijgt daarom geen KPN Husselvoordeel meer.

Wat is hier aan de hand? De bestelde abonnementen gaan volgende maand in. Ik heb nog niet eens kans gekregen iets op te zeggen.

 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

goedeavond beste Achtpeter.een motarator.zal hier wel op in gaan. maar er is een wacht tijd hier op het forum .🤔

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zal inderdaad even kijken waar het allemaal mis is gelopen. Welkom op het forum @Achtpeter. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Als alles op hetzelfde adres geregistreerd staat heeft u gewoon recht op de hussel korting. Dan zullen we dat weer in orde maken. 

Reputatie 1

Oké, gegevens aangevuld. Beste groetjes

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie inderdaad dat de automatische melding niet door is gegaan. Dit kan betekenen dat het na oplevering van het product alsnog handmatig moet gebeuren. Zou je me hier kunnen laten weten wanneer de oplevering gelukt is? Dan maak ik de registratie alsnog persoonlijk voor je in orde!:relaxed:

Reputatie 1

Prima hoor. Tot later

Reputatie 1

Nou, de kennismaking met KPN blijft teleurstellen. Vandaag zou ik overstappen van Ziggo naar KPN. En ja hoor: om 10.27 uur een sms: “Beste klant, goed nieuws: uw internetaansluiting is actief. Sluit nu uw pakket aan en geniet ervan.”

Niet dus. Eindeloos geprobeerd het modem te resetten, maar: wel Wifi, maar niet verbonden met internet. Na veel omwegen een levend mens aan de telefoon gekregen, die na veel zoeken de oplossing vond: “u staat in de planning voor 14 december”.

-"Maar jullie hebben steeds 11 december gecommuniceerd. En hoe zit het dan met dat sms'je van vanochtend?”

-”Werkt de aansluiting van uw oude provider nog?”

  • “even kijken: ja, die doet het nog.
- “Zo lang u internet van Ziggo heeft, mogen wij u niet aansluiten”.
- Maar Ziggo sluit mij vandaag af…
Volgde een geanimeerde discussie over het waarom van “niet mogen”. Want: de techniek is gescheiden, ik heb een overeenkomst met KPN, wat heeft Ziggo daar mee te maken?
Waarna ik er drie keer op aandrong dat de aansluiting alsnog naar voren wordt gehaald en zij volhield dat het niet kan. Tenslotte heb ik beleefd laten weten dat ik ontevreden ben.
Tijdens het wachten en converseren bleek een sms van Ziggo te zijn binnengekomen: Vandaag stopt uw abonnement. Conclusie:  dat worden drie dagen zonder internet en tv.
 
Opnieuw gebeld (eerlijk is eerlijk: de wachttijden zijn niet zo lang als bij Ziggo) en een nieuwe medewerker aan de lijn gekregen. Probleem uitgelegd, herhaald hoe  zijn collega had gereageerd en alsnog een oplossing gevraagd. Die had hij niet, ook niet toen ik dreigde de apparatuur terug in de doos te proppen. “Anders nemen wij afscheid". Waarna hij aanbood door te verbinden naar de afdeling opzeggingen.  Die bleek het ook heel druk te hebben (gek hè) en ik had al genoeg tijd aan de kwestie verspild. Maandag verder. Misschien kan KPN dan wel leveren, maar of ik met ze door wil na zoveel onbetrouwbaarheid?