mijn huidig abonnement (Alles in 1) is sinds mei 2016 van 57,50 euro naar 72 euro gegaan inde tussentijd ook nog een KPN mobiel afgesloten; het word me te gortig; vgl de info is mijn abonnement in 2017 afgelopen; betekent dit dat mijn opzegtermijn 1 maand is
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Opzegtermijn van een afgelopen abonnement
Beste antwoord door Marina_
Goedemorgen @majoca , Dat is een behoorlijk verschil ja. Aangezien je contracttermijn is afgelopen, heb je een opzegtermijn van een maand. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik je een abonnement eens onder de loep nemen en kijken of het iets goedkoper kan.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.