Beantwoord

Raak ik mijn korting kwijt na verhogen mobiel abonnement?

  • 5 November 2019
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Goede dag,

Afgelopen oktober KPN compleet afgesloten, met meerdere mobiele abonnementen, waarvan één met 15gb (wordt verdubbeld tot 30gb) een 6 maand korting van €27,50.

Als ik nu het mobiele abonnement verhoogd na 50gb, hou ik dan wel de korting van €27,50, of ben ik die dan kwijt?

 

Mvg

René

icon

Beste antwoord door Jiske_ 7 November 2019, 11:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Reuvje24 

 

KPN schrijft: 

De korting en voordelen van KPN Compleet die je op dit moment ontvangt, blijf je houden zolang je niks wijzigt aan jouw producten. Als je nu iets aanpast, gaat dat onder de voorwaarden van KPN Hussel. Stap je met één product over naar Hussel? Dan krijg je de Husselvoordelen op het nieuwe product en behoud je je oude voordelen op je oude producten.

 

Ik vrees dat je geen nieuw product afsluit en daardoor wijzigt de duur van de korting van zes maanden naar drie maanden en dat volgens de voorwaarden van KPN Hussel. Als je die zes maanden korting wilt behouden, kan je beter wachten met verhogen naar 50GB tot april 2020. 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Reuvje24 welkom op ons KPN forum. Klopt het dat deze korting op je internet+televisie abonnement zit en niet op je mobiele contract? Zo ja, dan kan je het mobiele abonnement wijzigen zonder de korting op je internet+televisie abonnement te verliezen. Wij zien dat niet als 1 korting. Je kan je abonnement verhogen via mijn KPN of via de klantenservice. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag! 

Bedankt, ga voor de zekerheid maar even contact opnemen met de klantenservice.

Reageer