Beantwoord

Te hoge abonnementskosten voor vaste klanten

  • 7 May 2023
  • 6 reacties
  • 183 keer bekeken

Waarom is het abonnement bij kpn voor vaste klanten meer dan het dubbele dan voor nieuwe klanten?  Ik moet € 75 per maand betalen, terwijl nieuwe klanten tot 2 jaar lang maar €35 betalen. Ik concludeer dat ik honderden euro's bespaar als ik mijn abonnement opzeg, en me opnieuw aanmeld. Maar ik vind het absurd. 

Graag uw oordeel.

icon

Beste antwoord door PeterG 7 May 2023, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik concludeer dat ik honderden euro's bespaar als ik mijn abonnement opzeg, en me opnieuw aanmeld.

Wel eerst ff een jaartje naar een andere provider gaan. 

Dit lokkertje heeft elke provider voor de eerste maanden.

Deze nieuwe klanten korting heb je recht op als je minimaal 6 maanden geen vast abonnement hebt gehad. 

Let op: bij overstappen ( minimaal één jaar bij een andere provider) raak je bijvoorbeeld je mailadres bij kpn kwijt. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @krisleende en welkom hier op ons forum :)

Ik kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij het antwoord van @PeterG. Iedereen die nieuw klant wordt, kan bij de start van het abonnement eenmalig gebruik maken van een welkomstactie/korting. Geen enkele provider die dit doorlopend aan kan bieden want dan zou er binnen de kortste keren geen provider meer over zijn ben ik bang! 

Reputatie 1

Hoi,

Ik vind dat KPN best over de brug mag komen met een snelheids/kortings protocol voor klanten die bijvoorbeeld langer dan 5 jaar lid zijn?! Deze klanten dragen inmiddels bij aan bijvoorbeeld ontwikkelingskosten en onderhoud.

Een maandje gratis sportpakket of film zie ik niet écht als een beloning voor een toch al bestaande dienst...

Groetjes een trouwe klant 😐

Reputatie 7
Badge +12

Hoi,

Ik vind dat KPN best over de brug mag komen met een snelheids/kortings protocol voor klanten die bijvoorbeeld langer dan 5 jaar lid zijn?! Deze klanten dragen inmiddels bij aan bijvoorbeeld ontwikkelingskosten en onderhoud.

Een maandje gratis sportpakket of film zie ik niet écht als een beloning voor een toch al bestaande dienst...

Groetjes een trouwe klant 😐

Dat is dan een kwestie van perspectief ben ik bang @Woempiej.
Desondanks bedankt voor je feedback!

Reputatie 6
Badge +5

Wanneer je contract is afgelopen, gewoon bellen naar KPN en vragen om een aanbod voor contractverlenging van een jaar.

Dan krijg je wel een aanbod met korting of extra pakket.

 

Zo heb ik vorig jaar contract verlengd met een jaar en daarbij 9 maanden lang € 24 per maand korting gekregen.

 

Donald