Beantwoord

Telefoonnummer kan niet worden toegevoegd aan huishouden

  • 25 April 2023
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik probeer al enkele dagen het telefoonnummer van mijn vriendin (zelfde adresgegevens als ik heb voor haar mobiele abonnement) toe te voegen zodat ik met haar MB's kan delen. Ondanks tig pogingen en controles lukt me dit maar niet. 

Zojuist via een belafspraak contact gehad met een 1e lijns medewerker, maar hij had hulp nodig van een 2e lijns. Na 15 minuten of iets dergelijks in de wacht werd de verbinding verbroken. Nummer momenteel nog niet terug te vinden in de lijst.

De chatbot Dot is overigens een verschrikking en ik ‘verlang’ haast terug naar het ik verbind je door naar een medewerker om te chatten. Is die functionaliteit volledig verdwenen bij KPN? Want een chat kan ik makkelijker op de achtergrond laten lopen dan een telefoongesprek.

icon

Beste antwoord door RudyL 29 April 2023, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RudyL. Wat vervelend dat het niet lukt om Mb's te delen met jouw vriendin. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en het mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Dankzij Facebook chat is dit inmiddels gedaan @Vikash  Gelukkig kan je op die wijze de chatbot ontwijken.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het inmiddels al geregeld is.😊