Beantwoord

Wijzigen abonnement om Spotify Family te kunnen nemen, wat zijn de opties?

  • 2 December 2022
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Dag Kpn,

Ik probeer er achter te komen wat mijn opties zijn qua wijziging van ons abonnement.  Wij hebben een oud abonnement ( alles in 1, 100mb, tv +2 ontvangers en Spotify premium). Ik zou graag Spotify family willen. Ik begrijp dat dit niet mogelijk is icm dit oude abonnement. Ik kan alleen in mijn kpn nergens een aanpassing kiezen behalve internetsnelheid en wat entertainment opties? Kortom, ik kan zelf niets aanpassen qua abonnementsvorm.

Zijn er mogelijkheden hiervoor, en zo ja welke dan? Wat voor kosten zou ik dan op uit komen bij een soortgelijk abonnement? Het is niet bepaald overzichtelijk zo is mijn indruk.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 December 2022, 10:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Kickje omhoog. Iemand een idee?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @RuudvdL, welkom! Als jij nu Alles-in1 hebt dan kan je als enige optie over naar Hussel. Het makkelijkst is om even te bellen met de collega’s via 0800-0402. Zij kunnen direct meekijken naar wat je nu hebt en wat je zou willen. Zij kunnen het dan ook aanpassen. Qua advies kan ik je ook helpen: 

Hussel 100 Mbit/s is 49 euro

Twee tv-ontvangers is 15 euro

Opnemen pakket gratis

Spotify Family is 14,99 euro

Entertainmentkorting (als je mobiel afneemt) is 5 euro

Dan kom je op 73,99 euro uit. Mocht je meer of minder opties willen, ga je ook meer of minder betalen, natuurlijk.

 

Hoi Marcia,

Bedankt! Is dit alleen telefonisch te regelen dan?  Eigenlijk zou ik graag het voorstel dat je hierboven doet willen hebben (zonder de entertainmentkorting).   Kan dit niet online omgezet worden? Telefonisch is in mijn ervaring altijd een hoop gedoe helaas.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik kan dit ook via het forum in orde maken. Dan wil ik er wel expliciet bij zeggen dat als je overstapt naar Hussel je dus echt van het ‘Alles-in-1’ concept af stapt. Hussel is echt alleen een internet abonnement waar je dan betaalt voor wat je wilt en daarmee ook niet betaalt voor wat je niet wilt. Bovenstaande zaken: internet, twee tv-ontvangers, Opnemen pakket en Spotify Familiy is dan het enige wat je afneemt. Gebruik jij bijvoorbeeld je vaste telefoonnummer nog? Wil je die ook meenemen? Dat kost 2 euro per maand extra. Daarnaast is het belangrijk om te weten dat de twee weken annuleringstermijn wél van toepassing is, maar je kunt niet meer terug naar Alles-in-1. Mocht je Hussel niet willen, dan kan binnen twee weken het abonnement volledig opgezegd worden. 

 

Mocht je akkoord gaan met bovenstaande, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer (die kan onder ‘persoonlijke opmerkingen’)? Ik ga dan voor je aan de slag. 

Bedankt voor je moeite. Ik heb mijn profiel aangevuld dan mag je het wat mij betreft aanpassen.

Voor de volledigheid, alles in 1 wordt dan omgezet in Hussel met:

 

Hussel 100 Mbit/s is 49 euro

Twee tv-ontvangers is 15 euro

Opnemen pakket gratis

Spotify Family is 14,99 euro

Totaal: 78,99

 

Vast telefoonnummer kan komen te vervallen, dit wordt niet meer gebruikt.

Reputatie 7
Badge +30

Bij dezen verwerkt. Je hebt een contractsamenvatting en de bevestiging in de mail. Daarnaast voor jou wellicht nog leuk om te kijken naar een overstap van je mobiele diensten. Die zitten momenteel niet bij KPN toch? Als je ook mobiel bij KPN afneemt, krijg je verschillende Hussel voordelen, onder andere 5 euro entertainmentkorting op Spotify Family, tot 7,50 euro korting op mobiel en kan je het Pluspakket weer gratis afnemen. Als je meerdere mobiele abonnementen omzet naar KPN, kan je ook onderling MB's delen en onderling gratis bellen. Hoeft natuurlijk niet, maar wellicht is het interessant voor je!