Vraag

100GB noodbundel niet zichtbaar

  • 7 December 2020
  • 1 reactie
  • 178 keer bekeken

Omdat het internet bij ons niet werkt heeft iedereen in ons huishouden een 100GB noodbundel gekregen. Nu hebben wij daar een SMS van gehad dat het meteen actief is, maar er staat geen bundel in de wachtstand en het blijkt dat we onze eigen MB's aan het opmaken zijn. Volgens de klantenservicemedewerkster is het normaal dat we eerst onze eigen bundel opmaken en ze denkt dat de bundel niet zichtbaar is omdat wij een voormalig telfort-abonnement hebben. De noodbundel is echter maar 1 week geldig. Dat betekent dat we straks "blut" zijn. Het is toch ook raar dat het niet zichtbaar is in de Mijn KPN-omgeving? Er zijn wel 3 x dezelfde opties toegevoegd voor een weekbundel waarvoor je moet betalen. Is dat dan wat er mis gaat?? 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Cor1972, welkom op het forum! Als je een noodbundel krijgt, zal deze eerst opgemaakt worden. Pas als deze op is zal je eigen bundel weer doorlopen. Ik kan voor je uitzoeken waar het mis is gegaan! Zou je je contactinformatie nog toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!