Vraag

4 dagen wachten op bestelling

  • 5 December 2020
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Bestelling : *************

 

klant nr.*********

 

 

Ik heb al weken op mijn iPhone 12 pro moeten wachten, omdat deze deze niet op voorraad zou zijn. Dit werd mij tot een paar dagen geleden, om de paar dagen via e-mail en sms meegedeeld. 

 

Uiteindelijk zou de iPhone donderdag bezorgd worden. Ochtends kwam koerier niet  opdagen, savonds ook niet. Hele dag voor niks thuis gebleven. Volgende ochtend weer geen koerier. Ik kijk in de post nl app en zie eerste dat mijn adres niet volledig door is gekomen bij kpn, terwijl ik al 2 jaar een abo bij ze heb lopen, maar ook dat de iPhone bezorgd en voor getekend is smiddags.

Dit is niet mijn handtekening en de handtekening bestaat uit een huis nummer. Op huisnummer doet niemand open. Bellen met post nl , ceva logistics, en kpn. Iedere medewerker stuurt me weer door naar volgende. Uiteindelijk zegt de medewerker van post nl dat de koerier zelfs getekend heeft en iPhone savonds bezorgd wordt. 

Savonds blijf ik weer wachten op een koerier die niet op komt dagen. Ik probeer savonds vergeefs kpn te bereiken. Vandaag nieuwe poging met kpn. Eerste medewerker neemt op, vraag mn gegevens en zet mij zonder iets te zeggen in de wacht. 25 min later met ontzettende vervelende wacht muziek wordt de connectie verbroken. 2de poging, volgende kpn medewerker zegt dat ik maar contact moet maken met post nl. Ik zeg dat ik dat al gedaan heb en dat ik de bestelling bij kpn heb gedaan. Ik wordt weer 20 min in de wacht gezet en weer die vervelende wacht muziek( waarom doen jullie dit en is r geen keuze dit uit te zetten?!) De medewerker zegt dat ze met haar manager heeft gesproken en dat die vanmiddag zal bellen. Het is nu 19.30 en heb weer niks gehoord v kpn. 

 

Heb nu 2 dagen vrij gehouden voor een bestelling die nooit is gekomen. 

Mijn geduld is nu is echt op, wat is dit voor ongelofelijk slechte manier om met je klanten om te gaan!! Waar is mijn iPhone ??

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Gilbird Welkom op het forum. 

Wat een super vervelende situatie met je iPhone. Ik zie dat er al een onderzoek bij PostNL gestart is, dit onderzoek zullen wij ook moeten afwachten. Ik zie dat hierover ook al met mijn collega's gesproken is. 

Mocht ik eerder informatie hebben dan zal ik dit hier zo snel mogelijk delen. 

Hi Rutger,

Blij te horen dat het eindelijk opgepikt wordt. Dit kreeg ik ook telefonisch te horen van de KPN medewerker. Tot heden heb ik alleen niks via de mail of app bevestigd gekregen, nog van KPN of PostNL  Ik zou graag van KPN een bevestiging  willen ontvangen per e-mail dat er een onderzoek gestart is met een case nummer erbij. 
 

Alvast bedankt, 

Reputatie 7
Badge +15

@Gilbird Ik kan je via deze weg wel bevestigen dat er een onderzoek gestart is. Maar ik heb geen mogelijkheid om je van een case nummer te voorzien helaas. 

Wel ga ik bij mijn collega informeren of er vaart achter het onderzoek gezet kan worden, zodra ik meer informatie heb deel ik het hier. 

Hi Rutger,

Kpn heeft pas vorige week do. contact met mij gezocht, nadat ik dinsdag fysiek bij een kpn winkel ben gaan klagen. Toen is r daar door een kpn medewerker weer mijn hele verhaal weer opgeschreven en naar kpn gestuurd. Ik heb trouwens een kennis bij postnl werken en die kon zien dat r geen enkel verzoek van kpn was binnen gekomen, om een onderzoek te starten naar mijn iphone.

Dus al de kpn medewerkers die ik tot vorige week aan de lijn heb gehad, en allerlei beloftes deden over onderzoeken naar mijn telefoon, hielden mij gewoon aan t lijntje. (Ook fijn om te weten voor alle andere klanten hier, die naar een kpn helpdesk bellen) 

Ik heb vorige week een in gebreke stelling naar kpn gestuurd en ze tot aankomende woensdag de tijd heb gegeven om mijn iPhone te leveren. Daar zal ik juridische stappen nemen tegen de kpn.

kpn moet zich schamen hoe zij met hun klanten om gaat!

 

Reputatie 7
Badge +15

@Gilbird Wat vreemd dat dit de situatie is. 

Ik zie het contact met mijn collega terugkomen en ik zie ook een gestart PostNL onderzoek, heel jammer dat je dan vervolgens hoort dat er geen onderzoek loopt. Ik moet het doen met de informatie die ik zelf kan inzien, excuus dat deze informatie onjuist is geweest. 

Ik ben absoluut met je eens dat dit niet gelopen is zoals het zou moeten lopen. Mocht ik eerder meer informatie over het onderzoek ontvangen zal het het hier delen.