Vraag

abonnement klopt niet volgens contract

  • 22 October 2020
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik heb afgelopen maandag mijn factuur ontvangen en deze is een stuk hoger dan ik volgens mijn contract zou moeten betalen.

De afsluitkosten en thuiskopieheffing snap ik..

Echter op de factuur staat periode 1.10-31.10 met €26.50 min de korting van €5.0.

In mijn contract staat per periode €21.50 min de korting van €5.0.

Graag uitleg??


2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @janssenj!

 

Ik kijk het graag eens voor je na. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

hallo Marguaritha,

 

Ik ben gisteren al in de KPN winkel geholpen.. Zij hebben de factuur aangepast voor de volgende maand en een creditnota voor deze maand..

Bedankt voor je bericht

Reageer