Beantwoord

Abonnement mobiel

  • 20 October 2020
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik kan nergens mijn twee mobiele nummers vinden in “Mijn KPN”

 

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 27 October 2020, 09:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @RobRem, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Om jouw abonnementen in de MijnKPN omgeving te kunnen zien, is het van belang om ze te koppelen aan jouw KPN ID. Als je bent ingelogd in MijnKPN, dan kun je onder het kopje ’Producten’ jouw abonnementen toevoegen. Als je dit hebt gedaan, dan kun je de abonnementen en het verbruik hiervan inzien in MijnKPN. Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor het graag van je!

Dank Ron! Jouw oplossing was de oplossing :slight_smile: !

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de update. Goed om te lezen dat het gelukt is! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!

Reageer