Beantwoord

Beloofd 'kado' nog niet ontvangen

  • 3 November 2020
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Mijn man en ik hebben al jarenlang internet, tv en telefonie via KPN. Een paar maanden geleden werden wij gebeld dat als wij ook mobiele telefonie via KPN zouden afnemen, wij óf het Plus pakket gratis zouden krijgen óf een abonnement op Spotify. Begin oktober hebben wij inderdaad ook mobiele telefonie van KPN. Echter tot op heden nog geen extra's ontvangen. Bij wie moeten wij zijn hiervoor?

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 November 2020, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Halo @Eggie56 ,

Sinds begin oktober 2019 zijn de voorwaarden veranderd. Sinds die tijd is KPN Compleet vervangen door KPN Hussel.  

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

 

Hieronder stan de voornaamste verschillen tussen KPN Compleet en HPN Hussel.