Vraag

Bereikbaarheid in Moergestel

  • 26 January 2020
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 2

Goede middag,

Ik heb een KNP mobiel abonnement op een Huawei Honor View 10 toestel.  Op zondag 11 november waren wij in Moergestel (Zandstraat 1). Groot was mijn teleurstelling dat ik daar geen 4G bereik had. Tot mijn verbazing (en teleurstelling) had iemand uit ons gezelschap wél 4G bereik via YouFone op een Samsung toestel uit het goedkope segment. Hij betaalt de helft aan abonnementskosten van hetgeen ik betaal. Ook aan de *** in Almen, hetzelfde item:  een aanzienlijk beter bereik via YouFone met de Samsung als ik met mijn Huawei toestel met KPN abonnement. 

Concrete vraag: hoe kan een sub-provider een betere en/of een snelle verbinding hebben als een hoofd-provider zoals in dit geval YouFone  - KPN en wat gaat KPN hieraan doen?

 

Admin: adresgegevens verwijderd


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Gerard B., welkom! Wat vreemd dit. YouFone maakt inderdaad gebruik van het netwerk van KPN, dus het zou in principe niet uit moeten maken. Ik zie wel dat beide adressen in een ‘witte vlek’ liggen, als ik de dekkingskaart erbij haal. Dit verklaart dus zeker dat het niet optimaal werkt. Ik ben nog wel benieuwd, als jullie ruilen van simkaart, of je dan merkt dat de YouFone simkaart in de Huawei nog steeds een betere dekking geeft dan de KPN sim in de Samsung.

Reputatie 2

Beste Marcia,

dank voor je reactie. Ik probeer volgende gelegenheid de sim-kaarten even om te wisselen. Of de andere partij dit OK gaat vinden weet ik nog niet.  Gaar KPN op de bovengenoemde locaties nog wat aan de bereikbaarheid sleutelen zo ja wat is jullie planning?  Hoe minder of kleinere witte vlekken, des te beter toch?

Met vriendelijke groet!

Reputatie 7
Badge +30

We werken altijd aan het optimaliseren van het netwerk! Of en wanneer dit op deze specifieke locaties gaat gebeuren, durf ik niet te zeggen. Er staat op dit moment niets gepland op de korte termijn.