Beantwoord

Bestaand KPN mobiel nummer kan niet gekoppeld/toegevoegd worden in de app

  • 3 June 2024
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Bestaand KPN mobiel nummer kan niet gekoppeld/ toegevoegd worden in de app. Er zou eerst overgestapt moeten worden naar KPN, maar het is gewoon rechtstreeks bij KPN besteld.......

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 5 June 2024, 09:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Welkom op de community @Johannes011. Ik vermoed dat je de MijnKPN app bedoelt, maar dat weet ik op basis van je bericht niet zeker. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Ik ben ook benieuwd wat er precies gebeurt als je probeert te koppelen. Krijg je een foutmelding of gebeurt er iets anders? Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

Beste @Jasper van KPN 

dankjewel voor je bericht!

Het gaat inderdaad om de MijnKPN-app. Als ik daar het betreffende nummer toe probeer te voegen aan mijn bestaande account/ abonnement, krijg ik de melding dat het betreffende nummer eerst ‘omgezet’ moet worden naar KPN. Terwijl het gewoon online rechtstreeks bij KPN als sim-only abonnement aangeschaft, verstrekt en geactiveerd is (en er ook gewoon al maanden! mee gebeld wordt zonder problemen…

Hoor graag van je!

Hartelijke groet,

Johan

Reputatie 7

Als het nummer al actief is zou het gekoppeld moeten kunnen worden inderdaad. Als je over zou stappen met nummerbehoud moet het nummer eerst overgezet zijn voordat dat kan, maar dat is hier niet van toepassing dus. 

Ik zie geen gegevens op je profiel, daardoor kan ik er niets over zien. Je kunt ons hier het beste voor bellen op het genoemde nummer, zodat er direct samen met jou gekeken kan worden wat er te zien is.

Dank @Jasper van KPN dan moet ik toch maar even bellen!

Fijne avond en dank!

Hartelijke groet, Johan

Reageer