Vraag

bestelling geannuleerd

  • 14 December 2020
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Hallo, ik heb telefonisch gesprek gehad met de klantenservice omdat ik een vraag had in het proces van het bestellen van een telefoon met abonnement. Omdat het allemaal zo makkelijk ging, heb ik het abonnement telefonisch afgesloten, toen wij de bevestigingsemail gekregen hadden van de bestelling, kregen wij 8 minuten later een nieuwe e-mail dat de bestelling op uw verzoek was geannuleerd. Wij hebben dit uiteraard niet gedaan, en wij denken dat de onervaren klantenservice-medewerker iets fout heeft gedaan. Mijn oude telefoon is stuk en ik weet nu niet of ik een nieuwe bestelling moet doen, of dat mijn bestelling daadwerkelijk geannuleerd is. Iemand die kan helpen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Ik ga er voor je naar kijken @AaronVonk! Zo'n annulering kan verschillende redenen hebben. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik het voor je na.Â