Vraag

Compensatie verkeerd afsluiten telefoonnummer

  • 7 December 2020
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Beste KPN,

Indertijd is nr. +*****van mijn familiebundel verkeerd afgesloten: €20 voor 2GB, moest zijn: €15 voor 4GB. Bij melding werd mij beloofd dat de periode (+12 maanden) zou worden gecompenseerd (teveel betaald, misgelopen GB’s). Echter is dit niet gebeurd. Ik heb hier in herhaling over gebeld en mij is meerder malen verzekerd dat ik zou worden teruggebeld met een opgelossing.

Het gaat hier om een kleine compensatie. Mede gezien ik totaalklant ben voor alles in huis, voor de hele familie en zakelijk, verwacht ik van KPN dat dit snel en netjes wordt afgehandeld. De gang van zaken zoals dit nu loopt is onacceptabel. Graag ontvang ik binnen 3 dagen een bericht met garantie voor een oplossing. Mocht ik deze niet ontvangen, zal ik mijn abonnementen elders onderbrengen.

Hartelijke groet,

Ferdy Gilsing

 

Admin: telefoonnummer verwijderd en opgeslagen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Compensatie, welkom op ons forum! Goed dat je ons gevonden hebt.

Ik zoek graag één en ander voor je uit. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.