Beantwoord

factuur opvragen ( lukt niet in mijn kpn )

  • 30 January 2019
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Goedemiddag,

MijnKpn kan ik al een aantal dagen niet benaderen. Ik heb echter de factuur van december 2018 nodig voor een declaratie, kunt u helpen?

Groet,
Arden Vega
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 5 February 2019, 08:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi Arden,

Ik wil daar graag bij helpen. Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Gaat het om een mobiele of vaste factuur?
gaat om vaste factuur
profiel ingevuld
Hoi Arden. Ik zie een log dat het reeds is verstuurd. Kan het kloppen dat je dit via een andere ingang hebt opgelost?
Zo niet, stuur ik het alsnog graag voor je op!
Ik ga er van uit dat het is opgelost. Zo niet, laat het weten!