Vraag

Geannuleerde pre order

  • 20 October 2020
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Goedemiddag,

Gistermiddag heb ik een pre order geplaatst voor de Iphone12Pro silver.

Ik heb een forse aanbetaling gedaan via Ideal.

Na de mail van KPN met een bevestiging en een bestelnummer om mijn order te kunnen volgen dacht ik dat het in orde was.

Maar na 2 uur kreeg ik een mail van KPN dat ik mijn order geannuleerd had.

Iets wat ik helemaal niet gedaan heb.

Gister een hele tijd met de klantenservice aan de telefoon geweest, maar die konden niets vinden.

Vandaag naar de KPNwinkel geweest, maar ook daar konden ze me niet verder helpen.

Op advies van de KPN medewerker naar de bank geweest om te vragen het aanbetaalde bedrag terug te halen, blijkt dat dat helemaal niet kan als je via IDEAL hebt betaald. (was de enige mogelijkheid bij het plaatsen van bestelling.

Mijn vraag is of iemand kan kijken wat er nu precies gebeurd is en hoe ik mijn geld (€ 312,--) terug kan krijg


*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Mijn bestelling (pre order Iphone 12 Pro) na geld overmaken  op (...) geannuleerd.

Maar niet door mij.

Geen van de KPN hulplijnen weet antwoord.

Geld (€312,--) kwijt ?????

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +24

Geen van de KPN hulplijnen weet antwoord.

Wat precies weten ze niet? Zien ze de betaling niet? Zien ze de annulering niet? Of zien ze de bestelli g niet?

Reputatie 7
Badge +10

@Rianne62 Hoi, welkom op het Forum!

Excuus voor mijn late reactie. Doordat we het ontzettend druk hebben, kom ik nu pas aan jouw topic toe. Ben je inmiddels al geholpen?

Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. Kun je dan ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken.

Reputatie 7
Badge +10

@Rianne62 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!