Beantwoord

Geen overzicht meer van verbruik

  • 21 October 2020
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Sinds ongeveer een maand ontvang ik op mijn mobiel geen informatie meer over het aantal gebruikte belminuten.  Hoe kan deze informatie c.q. dit overzicht van gebruikte belminuten weer hersteld worden op mijn mobiel?

icon

Beste antwoord door Jose_ 28 October 2020, 11:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @frans trieschnigg! Welkom op het forum.

Ik begrijp helaas niet helemaal wat je bedoelt met dat je geen informatie meer op je mobiel krijgt van het aantal gebruikte belminuten. Wat mis je precies?

Je kunt je verbruik (MB's en belminuten/sms'jes) heel makkelijk inzien in MijnKPN, maak je daar al gebruik van? Je kunt ook de MijnKPN app op je telefoon downloaden zodat je heel makkelijk je verbruik kunt inzien. 

Hoi José,

 

Het probleem is inmiddels opgelost.

Met vriendelijke groet,

Frans Trieschnigg

Reageer