Vraag

Geretourneerde toestel zoek geraakt en kan nu geen nieuw abonnement afsluiten

  • 7 June 2024
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Goedemorgen….op 13 mei 2024 bij kpn online de google pixel 8a besteld met abonnement verlenging welk op 15 mei jl is geleverd. Heb bestelling op 16 mei jl geannuleerd middels retourgezonden telefoon welk door postnl op 18 mei jl bij kpn is afgeleverd. Omdat er geen reaktie dan wel credit volgde en aan de bel heb getrokken kreeg ik te horen dat toestel zoekgeraakt zou zijn. NAV kpn verzoek heb ik track & trace naar bewijsstuk@kpn.com gestuurd. Echter heb nu al 3x bericht gehad dat ze onderzoek starten en ondanks vele telefoontjes is er nog steeds niets tot op heden dd. 7-6-2024 opgelost. werkelijk schandalig. temeer daar ik nu geen nieuw aboonement met toestel kan afsluiten omdat de verleninging ook nog niet is teruggedraaid ondanks mijn verzoek . heb nu geen telefoon kan dus niets . vind dit alle sonacceptabel gaarne nu per omgaande oplossing 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @brakim, dit klinkt als veel gedoe :-(. Op het moment dat er een onderzoek gestart is, kan dit tot maximaal 30 dagen duren. In die tussentijd kan ik alleen aangeven dat je het onderzoek af dient te wachten. Mocht het langer duren, dan kunnen we dit escaleren. De collega's via 0800-0402 kunnen daarvoor zorgen! Ik kan me heel goed voorstellen dat je een andere oplossing wilt zien, maar die heb ik helaas niet voor je. 

dank voor antwoordje.. onbegrijpelijk blijft het..30 dagen..zit met kapotte telefoon en het enige wat ik paar maal telefonisch heb aangegeven..zit verlenging terug naar oude welk afliep op 26 mei jl...zodat ik nieuwe abonnement met telefoon kan aanvragen weer want hierdoor loop ik akties en cashbacks mis..en zoek dan kpn lekker rustig uit waar fout zit..duss..annuleer mijn verlenging aub ..

Reputatie 7
Badge +30

Ik snap zeker dat je dit veel te lang duurt :-(. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt voor je!

Reageer