Vraag

Gratis 1GB NL extra

  • 11 December 2020
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN

 

ik krijg deze melding nu al de hele dag zou hier iets aan gedaan kunnen worden?

 

heb het ook via de app geprobeerd om aan te zetten maar daar gebeurt ooo niks 

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Speder24 en een warm welkom op ons forum. Door de drukte kom ik er nu pas aan toe om op jouw bericht te reageren. Is het inmiddels gelukt om de 1GB bundel te activeren? En krijg je deze melding vaker of was het nu eenmalig, die dag?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb helaas geen reactie meer van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels opgelost is. Zijn er nog (andere) vragen of loop je ergens tegenaan, dan horen wij het graag van jou!