Vraag

Husselkorting

  • 15 October 2020
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Goedendag,

Toch even een vraag.

Ik ben overgestapt naar KPN met mijn mobiele abonnement, zo'n 3 maanden geleden. 

Prima telefonische hulp bij t afsluiten van een Sim only. Mijn telefoon was nog prima in  orde. 

Nadat deze telefoon kennis maakte op vakantie met een steen belde ik opnieuw of ik al in aanmerking kwam om een telefoon toe te voegen aan mijn abonnement werd al een vaag antwoord gegeven dat het echt wel 3 of 4 maanden oud contract moest zijn en ik daar geen aanspraak op kon maken.

Beetje vaag 3 of 4 maanden. Maar prima, telefoon vervangen door hem te bestellen bij een andere leverancier. 

Binnen een paar minuten krijg ik wel een mailtje dat mijn Husselkorting is aangepast. 

Tot mijn verbazing krijg ik ineens de €5,00 korting die mij is beloofd vanaf start abonnement. 

Mijn vraag is nu, wanneer worden de eerdere maanden gecompenseerd?

Volgens mij is er iets fout gegaan bij het afsluiten van het Sim Only abonnement, is dit gecorrigeerd bij het telefoongesprek, maar is het ook wel netjes als dit voor de overige maanden gebeurt...


4 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @JvdPoll, bedankt voor je bericht! Wat ongelukkig dat je telefoon op vakantie op een steen is gevallen :frowning2: Het klopt dat je pas je Sim Only-abonnement na 3 maanden een upgrade kan geven naar toestel+abonnement. Fijn dat het is gelukt om via een andere weg alsnog een toestel te krijgen. Ik ga even uitzoeken hoe het zit met je Husselkorting, waarom dat in eerste instantie niet goed gegaan is. Wil je daarom nog je 06-nummer invullen in je profiel en checken of de andere gegevens die daar staan nog kloppen? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Gedaan!

Reputatie 4
Badge +5

Top, dank je wel! Ik heb de facturen bekeken, de korting staat inderdaad pas sinds 11 oktober aan. Ik heb daarom een correctie van € 12,96 doorgevoerd. Op je eerste factuur ben je namelijk € 6,29 korting misgelopen, op de tweede factuur € 5,- en op de derde factuur naar rato € 1,67. Op de derde factuur ben je voorlopig nog € 5,- misgelopen, maar er komt nog een automatische correctie van de misgelopen korting over de periode 11-10 t/m 31-10. De periode 1-10 t/m 10-10 heb ik nu dus handmatig vergoed (dat is die € 1,67). De correctie is zichtbaar op je eerstvolgende factuur, als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. 

Bedankt!!

Reageer