Internet buitenland werkt niet
Alles heb ik al geprobeerd.
Zou het aan een instelling in mijn abbonement ofzo kunnen liggen??
Beste antwoord door Paul van KPN
Hi Bart, welkom! Apart dat je in het buitenland geen internet hebt. Hebben we het dan over een EU-land? Nog een paar tips wat je kan controleren:
- Herstart je toestel een keer zodra je in het buitenland bent (heb je vast al een keer geprobeerd).
- Check de APN in de instellingen van je telefoon. Dit zou 'internet' of eventueel 'portalmmm.nl' moeten zijn.
- Als in het buitenland bent, selecteer dan handmatig een ander netwerk (i.p.v. automatisch).
Zie ook dit topic over internet in het buitenland.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan controleer ik in de systemen of alles goed staat want dat zou inderdaad ook het probleem kunnen zijn.
Update: mocht je problemen ondervinden met internet in het buitenland, neem het topic even door voor meer tips om het op te lossen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.