Vraag

Klacht over de iPhone 11 geen verbinding. 4G en Gesprekken mogelijk

  • 9 June 2024
  • 5 reacties
  • 152 keer bekeken

Reputatie 2

Na 146284x gebeld te hebben (via een ander nummer natuurlijk want jullie netwerk werkt niet meer!!!) 

Krijg ik altijd te horen dat ik maar naar een winkel moet gaan om een nieuwe SIM te halen. 3x gedaan! totale bullshit! 

Ik ben al dagen/weken onbereikbaar!! Het is schijnbaar een bekend probleem. Ook krijg ik te horen via een matig verkooppraatje dat ik maar een nieuwe telefoon moet kopen.. Want jullie hebben zulke gelikte aanbiedingen. 

 

FIX dit probleem!!! ik ben al 25 jaar klant. Wat is je verlies als je een vervangende telefoon geeft voor iedereen die deze problemen heeft? 

 

Woensdag heb ik een gesprek met Kassa en Nieuwsuur over dit probleem. Ik kijk erg uit naar jullie reactie na woensdag. 


5 reacties

Reputatie 2

Ik ben al weken niet bereikbaar!! lekker rustig zou je zeggen maar ** regel je shit KPN

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 2

Geen internet 4G. Niet bereikbaar voor aantal weken inmiddels. 
vaak gebeld naar vandaag sloeg alles… 3 uur aan de lijn. Meisje zei “wij ondersteunen iPhone 11 en 12 niet meer!!! Elke keer beginnen ze over een nieuw contract. Ik wil dat niet. Al 25 jaar klant. Heb alles van ze. Dus betaal ong. €130 p/m. 
ik ga morgen verhaal halen bij de winkel. Anders kies ik zelf wel een uit. Ik heb een document van een advocaat die kan zorgen dat ze je moeten helpen en compenseren. Die kan ik ne sturen. 
 

morgen 15.00 bij de winkel kinkerstraat. 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kajan, welkom op onze community, ik had je reacties in het andere topic al voorbij zien komen.
Wat vervelend dat je nog steeds problemen ervaart!

Ik kon er zo snel geen antwoord op vinden maar had je de netwerkinstellingen ook opnieuw ingesteld? Bij je APN?
Als het ook daarmee niet opgelost is moeten mijn telefonische collega's daar (nadat ze hun stappen doorlopen hebben) ook een ticket voor aan kunnen maken. 
Dit kunnen ze trouwens ook in de winkel straks.

 

 Je hebt het zelf waarschijnlijk al gelezen maar ik deel voor de eventuele meelezers het onderstaande stukje hier ook nog even:

Als je problemen ervaart met je bereik, gesprekken of mobiele data, kan je als eerst het volgende proberen:

  • zet het toestel eens uit en weer aan
  • probeer om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Werkt het dan wel?
  • zet de netwerkinstellingen opnieuw in, via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'

Maakt dit geen verschil, dan kan je via onze telefonische klantenservice (0800 - 0402) een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, geef dan zo veel mogelijk informatie over wat je ervaart, hoe lang al, waar precies en wat je wel en niet al geprobeerd hebt. 

Zo kan de technische dienst het probleem sneller in kaart brengen. Vanuit de technische dienst wordt je dan ook op hoogte gehouden over je melding. 

Reputatie 2

Gelezen. Technische afdeling moet mij bellen. Tickets zijn aangemaakt. Morgen gesprek met Kassa over dit probleem die maar niet opgelost wordt. 

Reputatie 2

Zoals ik zelf heb gemeld en zie zijn er onwijs veel problemen bij jullie. 2x wordt er door een juffrouw van de klantenservice gezegd dat jullie ineens iPhone 11 en 12 niet meer ondersteunen. 
 

ik ben nu niet meer bereikbaar sinds lange tijd. Sowieso geen 4G meer. Bellen ging soms nog maar was onverstaanbaar en soms liep de teller van het gesprek gewoon wel door. (Opgehangen na 3 minuten. Gesprekstijd was 39 minuten).

 

ik kan niet:

  • betalen via mijn bank
  • parkeren met de auto
  • mijn net opgestarte bedrijf runnen. 
    ik heb derving en daar houd ik jullie voor verantwoordelijk! 
  • ik kan mijn geluidssysteem niet gebruiken
  • ik kan geen gebruik maken van streamingsdiensten die via de telefoon werkeN

 

ik betaal bijna €45 euro per maand voor alleen mijn telefoon. Nogmaals…. IK BEN NIET BEREIKBAAR EN HEB GEEN INTERNET!!!!!!

 
Hoe gaan jullie dit compenseren?? Deze week wil ik antwoord. En een goed antwoord!! Niet weer dat gejank van zo’n student van klantenservice met de vraag of ik de telefoon al aan en uit heb gezet. 
 

als ik deze week geen oplossing krijg, ga ik maandag naar een winkel van jullie. 

 

Admin: samengevoegd met bestaand eigen topic.

Reageer