Vraag

Korting en verhuizing niet goed verwerkt

  • 24 March 2020
  • 7 reacties
  • 70 keer bekeken

Dag,

 

Na 4x contact opnemen gaat het nogsteeds niet goed..

 

Nadat ik mijn contract kreeg contact opgenomen met jullie, de korting stond er niet op. Mij werd verzekerd dat dit goed kwam. Niet dus.....

 

Mijn kosten moeten zijn 15 p.m. de eerste factuur was 17 euro, na contact met jullir zou het geregeld worden. Niet dus....

 

2de factuur stond 20 euro, wederom contact gezocht. Ik moest een linkje invullen en alles zou goed komen. Ook zou de 7 euro die teveel betaald is ook de 23ste gecrediteerd worden. Helaas, wederom blijkt het een onmogelijke missie te zijn.

 

Wederom contact opgenomen. Verhuizing moet als het goed is nu wel geregeld zijn? Ik heb er een hard hoofd in.. het teveel betaalde bedrag is mijn probleem en er wordt niets terug betaald..

 

Erg slechte communicatie en slecht geholpen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Jeroen5831 Goed dat je even aan de bel trekt. Ik ga natuurlijk met je meekijken, maar iets meer toelichting is prettig. Je hebt het over een verhuizing die niet goed is doorgevoerd en een korting die niet actief zou zijn? Dat zijn twee losse problemen, of hebben ze met elkaar te maken? En wat voor linkje heb je ingevuld? Als je me wat meer kunt vertellen kan ik goed op zoek. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

 

 

 

 

 

En mijn laatste contact heb ik geen screenshot van.. heb ze verteld dat mijn adres gegevens niet kloppen maargoed het is mijn probleem dat ik niet eerder contact gezocht heb dus de korting wordt niet verrekend.. en dan heb ik het nog niet eens over het telefonisch contact waarbij ik een vrouw aan de telefoon heb gekregen die mij verteld dat mijn abbo €25 p.m. kost en dr €5 dus al verrekend is.. en vervolgens naar een hele uitleg mij verteld dat ik gewoon over mijn bundel ben heen gegaan..

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Jeroen5831 Het is even puzzelen met de verschillende screenshots en ik weet niet zeker of ik volledig begrijp wat er nu mis is. Ik hoop dat je het nog wat kunt toelichten, dat is wat overzichtelijker. 

Wat ik elk geval al wel zie: naar aanleiding van de laatste chat waar je hier een screenshot van hebt gepost, heeft collega Shalinie precies gedaan wat ze je belooft heeft. Er staat een kostencorrectie voor je klaar, die op je aankomende factuur zal worden verrekend. Je hebt het ook over een factuur €17,- was maar €15,- had moeten zijn. Dat is de factuur van februari en de factuur is hoger omdat je abonnementswijziging is ingegaan en er diverse kosten zijn verrekend. 

 

Reageer