Vraag

Kosten gemaakt buitenland

  • 16 December 2020
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw, 

 

Op zondag 14/12/2020 heb ik een klachten formulier (sorry daarvoor, maar ik kon geen ander contactformulier vinden) ingevuld omdat ik op dit moment op Sint Maarten zit. 

Gisteren en vandaag ben ik gebeld door KPN,  alleen was ik nog aan het slapen. Het tijd verschil is -5uur.

 

Misschien is het mogelijk dit via email te behandelen?

 

Met vriendelijke groet, 

 

(...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @sabju88, welkom op het forum.

KPN heeft geen email adres helaas. Kan ik je misschien ergens mee helpen? 

Beste Hanna, 

Jazeker, fijn dat u zo reageert. 

Ik heb op 13 december een "klacht" ingediend, wat officieel geen klacht naar KPN is, maar het was de enige manier waarop ik zonder hoge kosten contact met u kon zoeken.

 

Op zondag 13 december zat ik op het Franse gedeelte van Sint Maarten waar ik dacht gebruik te kunnen maken van mijn Nederlandse belbundel. Nu was ik alleen zo stom te vergeten een Frans netwerk te selecteren waardoor ik nu hoge internet kosten heb.

Hopelijk kunt u mij hierin helpen en mogelijk in tegemoet komen?

 

Er is wel al netjes gebeld door een collega, alleen door het tijd verschil lag ik nog te slapen en ik kon ook niet terug bellen. Het is hier 5uur vroeger dan in Nederland.

 

Met vriendelijke groet, 

Sabine Broekema

*admin: privé gegevens verwijderd 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @sabju88,

wat vervelend dat jij ineens met hoge kosten zit, maar ik kan jou daar helaas niet in tegemoet komen. Je krijgt altijd een waarschuwing wanneer jij kosten hebt gemaakt door internet verbruik in het buitenland, en na 100 euro blokkeren wij de telefoon zelfs tot dat jij expliciet toestemming hebt gegeven. Meer informatie over het gebruiken van internet in het buitenland vind je hier