Alles goed? Met mij inmiddels niet.
Via de chat, twitter en klantenservice probeer ik inmiddels ruim een week er achter te komen hoeveel ik moet gaan betalen ... Maar die informatie kan men maar niet geven.
Wat voor een bedrijf ben ik eigenlijk klant bij?
Ik heb ruim 2 jaar geleden een telefoon gekocht icm een contract 'Zorgeloos Standaard HS2'.
Dat contract is 9 januari afgelopen.
KPN blijft echter het volledige bedrag (dus ook de 'afbetaling' op mijn toestel) incasseren.
Hier ben ik het (uiteraard) niet erg mee eens.
Ik heb hiervoor de chat gestart, deze kon mij geen informatie geven hierover maar zou het laten uitzoeken en er zou contact opgenomen worden.
Dat contact was op 16/1 ook, terwijl ik op het werk was heeft KPN (vermoedelijk, onbekend nummer) mijn telefoon 2(!) keer over laten gaan. Later op de dag ontving ik een mail dat men het vandaag tussen 13 en 18 uur nog eens zou proberen. ... Vandaag niets vernomen via telefoon dan wel mail.
Dan maar de klantenservice gebeld, de eerste dame verbrak de verbinding nadat ik mijn 06-nummer gaf, de 2e poging in het engels dat het nummer niet in gebruik is (nadat ik mijn 'vraag' had ingesproken in de computer) ... Poging 3 een dame die mij haarfijn ging uitleggen hoe de situatie NU is. Sorry mevrouw, NU boeit mij niet zo, ik wil TOEN weten, TOEN heb ik mijn contract afgesloten. Na poging 4 heb ik mijn stem wat verheven, het is ook wel erg frustrerend om op deze manier KPN in beweging te krijgen om informatie uit ze te krijgen die ze gewoon 1..2..3.. horen op te kunnen hoesten. Daar was mevrouw niet van gediend en ze 'verbrak' de verbinding. (haar microfoon ging op mute, de teller en het gesprek liep gewoon door).
Dit vindt ik een uiterst onbeschoft en zeer kwalijke zaak van 'klantenservice'.
Ik wil alleen maar weten hoeveel ik moet betalen!? Dat is toch geen rare vraag KPN???
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel