Vraag

KPN compleet, Hussel en Fox Sports

  • 28 October 2020
  • 7 reacties
  • 56 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb een tv aansluiting met opnemenpakket.

Verder een mobiele telefoon abonnement.

Dat geeft me recht op het KPN compleet, omdat ik beide producten heb.

Waarom kan ik die voordelen niet zien?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

De Compleet voordelen zijn niet van toepassing op de vaste en mobiele Husselabonnementen.

Bij Hussel vast: 1 X korting van € 5 bij afname van één of meer van deze pakketten (Film1, Fox sports, Spotify en Netflix bij betaling via KPN).

Bij Hussel mobiel: € 5 korting op het maandbedrag.

Alles in één Thuis (Compleet) en Hussel mobiel kan gecombineerd maar wel met de resp. 'voordelen'.

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb dus hussel mobiel en thuis compleet.

Daardoor heb je dan toch automatisch KPN compleet?

Als ik op de website kijk dan zie ik deze verschillen niet?

En wat bedoel je met je laatste zin?

Ik heb het dus gecombineerd.

Maar wel met de respectievelijke voordelen?

Dan zou je Thuis het Compleet voordeel moeten krijgen en op je Hussel Mobiel het Husselvoordeel van € 2,50 korting op het maandbedrag.
Sorry, had het over 5 euro, maar als je Hussel Mobiel na 1 oktober is afgesloten is de korting nog maar 2,50.

Compleet Thuis: gratis zenderpakket: Fox Sports of Pluspakket.

Reputatie 4
Badge +1

Blijkbaar is het zo, dat als je gaat verhuizen (ik ben verhuisd), dat je automatisch over gaat naar Hussel. Daar heb je geen keuze voor. En dan ben je dus ook automatisch je voordelen van Compleet kwijt!

Lekker dan… Heb gebeld en je bent die benefits inderdaad automatisch kwijt vanwege een verhuizing. Iedereen moet over naar Hussel en dat doen ze dan op deze slinkse manier. Staat nergens vermeld verder.

Dan had je een oud abonnement. Die worden idd niet meer verhuisd maar uitgefaseerd. Bij verhuizing krijg je dan een abo uit de huidige propositie.

Reputatie 4
Badge +1

Ik had een KPN compleet abonnement met gratis Fox Sports.

Dat is nu foetsie….wel 5 Euro korting. Maar dan betaal je wel voor de zender. Jammer dat het zo moet en niet vooraf zo gecommuniceerd wordt.

niet vooraf zo gecommuniceerd wordt

Mee eens. Dat je abonnement niet (meer) verhuisd kon worden en je dus een nieuwe kreeg had vermeld moeten worden.