Vraag

KPN Mobiel app: foutmelding blijft na updates.

  • 16 November 2019
  • 7 reacties
  • 256 keer bekeken

Reputatie 1

Na update ± 2 weken geleden foutmelding : Empty string (na versturen ontvangen Verificatiecode).
Hierna diverse app-updates: foutmelding blijft.
Scherm Overzicht blijft "golven"; overige schermen ogen in orde.

PS : Nog niet eerder gezien 'n melding:

Fout
Attempt to invoke virtual method 'java.lang.String com.code.splitters.alphacomm.data.model.api.response.TokenResponse.getRefreshTokenO' on a null object reference.
OK

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Evert R, welkom op ons Forum! 

Klopt het dat je problemen hebt op je mobiele telefoon na een systeem update of na het updaten van een App? 
Wat voor toestel gebruik je?
Als het om een systeem update gaat, welke versie heb je geïnstalleerd, deze kan je meestal vinden via instellingen > systeem info > update.
Als het gaat om een update van een specifieke applicatie, welke App bedoel je precies. Ook ben ik benieuwd waar de verificatiecode precies voor dient die je beschrijft.

 
 

 

Dag Lisa met alle respect, het probleem van “scherm dat golft” en foutmelding “error string empty”

heeft alles te maken met updates door KPN van jullie nieuwe prepaid app.

Dus heeft niets te maken met update van de telefoon  of een specifieke applicatie. In een vorig topic wordt dit ook al aangekaart door prepaid gebruikers; lees dit eerst door voor je nietszeggende reacties verstuurt.

Tip voor jullie applicatiebeheerders: Voor jullie een update uitgeven, eerst uitgebreid in een testomgeving uitproberen. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @extelfort,

Mijn excuses, ik heb het bericht niet goed geïnterpreteerd/gelezen inderdaad. 
Het probleem is inderdaad al bekend bij ons en helaas hebben we nog geen oplossing. 
Gezien er meer mensen baad hebben bij een oplossing, is er een verzameltopic aangemaakt. Hier komen de updates binnen over dit specifieke probleem. 

Hopelijk komen we snel met een oplossing. 

Reputatie 1

Na update ± 2 weken geleden foutmelding : Empty string (na versturen ontvangen Verificatiecode).
Hierna diverse app-updates: foutmelding blijft.
Scherm Overzicht blijft "golven"; overige schermen ogen in orde.

PS : Nog niet eerder gezien 'n melding:

Fout
Attempt to invoke virtual method 'java.lang.String com.code.splitters.alphacomm.data.model.api.response.TokenResponse.getRefreshTokenO' on a null object reference.
OK

 

Hoi,

Ik gebruik Huawei P8 lite 2017 PRA-LX1, Android v.8.0.0, Android-beveiligingspatch 1 jan 2019.

Met verificatiecode bedoel ik de code die KPN verstuurd als ik mijn 06 nummer ingeef (direct bij opstarten app.).

Als ik nu de app opstart (v.2.3.4) dan hoef ik niet meer mijn 06 nummer op te geven (en dan dus ook geen verificatie) maar verschijnt <Error : empty string>. Het “Overzichtscherm” blijft golven; de overige schermen ogen in orde.

Succes !!

Reputatie 1

Proficiat!!! Het werkt weer. 

 

​​​​​​​Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +18

Super! Fijn dat het bij jou nu ook weer werkt en bedankt voor de terugkoppeling. :smile:

Bij mij doet ie het ook weer.

:ok_hand_tone3:

Reageer