Vraag

KPN onbereikbaar in buitenland per email!

  • 18 March 2020
  • 8 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik wil kpn bereiken. Ik heb mijn emigratie doorgegeven en het zou binnen 5 werkdagen verwerkt worden. Inmiddels 2 maanden verder en Kpn blijft maar afschrijven! Wie heeft een idee, hoe kpn vanuit het buitenland, anders dan per telefoon bereikt kan worden. O ja, en de “services” chat draagt niet echt bij aan een goede service


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Telfortisbeter ,

Je kan je emigratie ook doorgeven per brief. 

Hiervoor heb je de volgende gegevens nodig: 

  • een bewijs van uitschrijving bij de gemeente of je arbeidscontract in het buitenland of een verklaring van je studie instelling in het buitenland 
  • je klantnummer 
  • je contactgegevens 

Deze gegevens stuur je als bijlage naar: 

KPN Klantenservice 

t.a.v. Opzeggen 

Postbus 235 

2400 AE Alphen aan den Rijn

 

Je kunt het daarnaast ook online doorgeven: 

Als je verhuist naar het buitenland, dan wordt je contract beëindigd op de datum waarop je emigreert. We brengen geen kosten in rekening voor de rest van je contractperiode. Als je een abonnement met toestel hebt, dan betaal je wél de afkoopsom voor je toestel. De kosten van je abonnement worden gecrediteerd. Als je een Sim Only abonnement hebt, dan wordt het restbedrag gecrediteerd. Je hebt de volgende gegevens nodig:

  • Een bewijs van uitschrijving bij de gemeente of je arbeidscontract in het buitenland of een verklaring van je studie instelling in het buitenland.
  • Je klantnummer.
  • Je contactgegevens.

Vul het online formulier in en voeg deze gegevens toe.

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren.htm

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Alle mail die bij KPN binnenkomt gaat rechtstreeks de prullenbak in. Of je nu vanuit het buitenland mailt of niet, dat maakt niet uit. KPN doet er niets mee.

Hallo Noordzee en Nick,

ik heb de procedure gevolgd, emigratie doorgegeven inclusief uitschrijving. Ik zal het helaas nogmaals moeten doen!

En Nick, het lijkt of je gelijk hebt!

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Telfortisbeter, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. Hoe heb je het doorgegeven? Via de website? 

 

Alle mail die bij KPN binnenkomt gaat rechtstreeks de prullenbak in. Of je nu vanuit het buitenland mailt of niet, dat maakt niet uit. KPN doet er niets mee.

Dit is niet waar. Er zijn wel degelijk e-mailadressen die wij verstrekken, waar je naartoe kunt mailen. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Telfortisbeter, bedankt voor je privébericht! Ik zie tot mijn spijt dat we jouw verzoek tot opzeggen niet verwerkt hebben, omdat uit je bewijs niet blijkt dat je geëmigreerd bent. Er wordt alleen aangegeven dat je per een bepaalde datum niet meer in de betreffende gemeente woonachtig bent. Ik moet je verzoeken om opnieuw het formulier op onze website in te voeren met de juiste bewijslast. Dit mag ook een bewijs van inschrijving in de buitenlandse gemeente/stad/land zijn. Ik ga intern aangeven dat wij je hierover hadden moeten informeren en dat dit op deze manier niet wenselijk is. Daarnaast zorg ik ervoor dat je de kosten terugkrijgt vanaf het moment dat je verzoek binnengekomen is. Dat lijkt me wel op zijn plaats. Mijn excuses!

Beste Marcia,

 

ik heb aan alles voldaan wat kpn me gevraagd heeft. 
Ik heb geen inschrijving in Indonesië, omdat ik daar nog geen mogelijkheden voor heb, trouwen of vast werk. Ik ben te bereiken (...)

Nogmaals, ik heb overal aan voldaan wat kpn me gevraagd heeft, dus vind ik het niet aan mij, dat ik nu alles moet doen om de boel recht te trekken. Ik ben m’n hele mobiele leven (ik denk zo’n 20 jaar) bij Telfort geweest, nooit problemen en verwacht dat dit door KPN opgelost wordt.

 

met vriendelijke groet,

 

Victor

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste Marcia, doe nog maar even niets. Ik en net als vele anderen, hebben het bericht van de Ambassade ontvangen om zsm terug te gaan naar Nederland ivm de Corona crisis. 
Ik zal op 31 maart terugkeren naar Nederland. Was niet de bedoeling, maar de onduidelijkheid door het virus, maakt dat ik terugga en dan komt m’n nl nummer nog van pas.

groet,

Victor

Reputatie 7
Badge +25

Klinkt als een geluk bij een ongeluk. Wij doen vooralsnog niets. Laat maar weten als er wat moet gebeuren.