Beantwoord

kpn oplichters

  • 31 July 2020
  • 33 reacties
  • 595 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Kunt mij allemaal berichten sturen dat mijn internet 50% op is Achtelijke bedrijf heb Wi-Fi en zit thuis

Maar zoek het lekker uit met je *** bedrijf

Zal bij deze vast zegge  dat ik na dit abbonement

Voorgoed weg ben en tegen iedereen vertel wat jullie doen

Want bent gewoon een vuile oplichter en zal ff uitzoeken of ben  ook met jullie te maken heeft zeg ik dat abonnement straks ook op doei

 

Mvg mafketels

 

icon

Beste antwoord door wjb 31 July 2020, 23:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Even bellen morgen met het gratis nummer van de helpdesk.

Het is druk dus er kan een wachttijd zijn maar je krijgt gratis muziek.

Reputatie 1

raar verhaal he...vind ik ook!

Reputatie 1

wat reageerd u toch netjes! netjes hoor!

skillz ik zou t niet kunnen daar sta je toch boven mij

Reputatie 6
Badge +7

Graag gedaan en succes met alles.

Reputatie 1

nja ik zal dat weer proberen, kijken of ik prepaid kan krijgen maar google dat nummer! het is een kpn nummer ! mis ik iets?  ik ben niet al te slim maar slim genoeg om niet in zulke sms te trappen en als ik daarachteraan bel en er word opgehangen en het nummer kwa meerdere opties opeens niet meer bereikbaar is....1 + 1 = 2

 

Even die roze wolk doorbreken,... Je geeft wel erg af op kpn als schuldige. Kun je dit ook beter onderbouwen dan alleen te schreeuwen en met screenshots te strooien? Slaat natuurlijk nergens op.

Dat het een kpn nummer is, kan. Het had ook maar zo een nummer van T-Mobile/Vodafone kunnen zijn. Hierin denk je wel erg kort door de bocht. Er zit gewoon een oplichter achter. En dat zal heus geen medewerker van kpn zijn. Zoals je weet stuurt de belasting nooit herinneringen per mobiel nummer of SMS. 

 

En om dan te roepen dat je naar Prepaid wilt en van je abonnement af wilt. Tja zelf weten, al die moeite voor niks. Blokkeer het nummer en leg het opzij. Relatief nadenken kan je helpen. 

 

Google helpt ook, kijk hier  https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/standaard_functies/prive/contact/fraude_misdaad_en_misstanden_melden/valse_mail_brieven_telf_app/meld-valse-sms-jes-valse-sms-berichtenbij de berichtgeving. Hetzelfde gaat ook rond per mail als je kijkt bij de Belastingdienst. Dat is je antwoord die je zocht. 

 

 

Reputatie 7

Dit smsje is gewoon afkomstig van criminelen die proberen om jou geld afhandig te maken. Het telefoonnummer dat ze gebruikt hebben om die sms te versturen is "gespoofd" en daarmee kan je die criminelen dus niet herleiden.

Vergeet die sms dus hij is niet afkomstig van de belastingdienst.

Reputatie 7
Badge +24

Painwave, laten we eerst even kalmeren. Dit is inderdaad oplichting, niets mee doen en verwijderen. Aangifte doen is altijd goed. Dat het nummer uit de lucht is of uitgeschakeld is kan goed kloppen, dit zijn tijdelijke nummers die oplichters gebruiken. 

Hoe kom jij erbij dat KPN medewerkers hier ook maar iets mee te maken hebben?