Beantwoord

Mobiel abonnement op verkeerde naam

  • 1 February 2019
  • 2 reacties
  • 183 keer bekeken

Beste,

Mijn mobiele abonnement staat op de verkeerde naam, graag zou ik het contract overzetten op mijn naam. Voorheen als ik belde kon ik niet geholpen worden omdat het abonnement niet op mijn naam staat.

Nu probeerde ik het abonnement over te zetten via de site, dit lukte niet.

Kunnen jullie helpen?

Hoor graag!
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 February 2019, 13:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Finnhuib, Je mobiele abonnement staat op de verkeerde naam. Op naam van iemand anders of is jouw naam verkeerd gespeld? Wanneer het contract niet op jouw naam staat kan niemand van de klantenservice je abonnement overzetten op jouw naam. Hiervoor kun je inderdaad het contractovername formulier voor gebruiken op onze website. Je geeft aan dat dit niet lukt. Zou je dit willen toelichten? Krijg je bij het versturen van het formulier een foutmelding of is het verzoek voor contractovername afgewezen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Finnhuib, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer