De titel is aangepast door een moderator zie ik zojuist,
De titel was: wordt er gefraudeerd met mijn persoonlijke gegevens bij KPN ?
Ik heb vorige maand een nieuw abonnement afgesloten via een winkel voor kpn Simonly .
Dit is afgesloten in de winkel , een jaar abonnement van 38 euro in de maand.
Na een week werd ik gebeld door kpn dat er een grote fout is gemaakt, en het nummer wat mij is toegewezen helemaal niet beschikbaar was,
Dit nummer was namelijk al in gebruik door een klant bij een andere provider .
Ze zouden op korte termijn met informatie komen voor een oplossing..
Eergisteren 11- 12 krijg ik opeens een @mail bericht dat de aanvraag van mijn mobiele nummer naar een andere provider goedgekeurd is.
Morgen ( 14-12 ) vervalt mijn nummer ..
Ik heb nergens goedkeuring voor gegeven , en ben hierover ook niet benaderd.
3 uur gebeld met de klantenservice, vinden het ALLEMAAL vreemd. Maar kunnen het niet terug draaien. Conclusie: ik ben me nummer kwijt, maar kan het abonement niet stopzetten.
Elke maand betalen voor letterlijk niks ??
Omdat het nummer overgezet wordt om een eerdere fout van KPN goed te maken.
Dit kan naar mijn weten niet zoder mijn legitimatie, bankafschrift etc. Aangezien er een jaar contract loopt
Hoe kan dit, dit is toch gewoon identiteits fraude ?
Gr. Sven