Beantwoord

net simonly verlengd maar nu verlengen is goedkoper met6 een keer zoveel mb's

  • 9 February 2019
  • 7 reacties
  • 215 keer bekeken

i heb net mijn simonly abonnement verlengd en tot mijn stomme verbazing lees ik dat ik zelfs en goedkoper uit ben, en ook nog eens een samsung S6 plus 100gb krijg (nu50) bij een abonnement met telefoon.

conclusie; simonly is vier euro duurder per maand voor de helft van de gb's ook nog eens.

als vaste klant van kpn (overigens zeer tevreden voor de rest) vind ik het niet meer dan normaal dat ik voordat ik kon verlengen hierop gewezen zou door kpn.

ik wil alsnog ter compensatie mijn simonly gewijzigd zien in een gewoon abonnement.

alvast voor uw antwoord.

mvg,

ite waalkes
icon

Beste antwoord door huistijger 10 February 2019, 08:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Ben je KPN Compleet?
Hoeveel betaal je voor dat sim-only abonnement?
Gek dat je met een telefoon goedkoper uit zou zijn immers tegenwoordig is een abonnement gewoon een sim-only abonnement met een losse bijdrage voor de afbetaling van de telefoon.
Heb je een link naar die aanbieding?
Je zegt ook dat deze voor een Samsung S6 plus is, maar volgens mij levert KPN helemaal geen S6's meer.
Ja ben compleet, internet plus mobiel. Abonnement kost me 36,50 per maand (en krijg dan 2x25=50gb). Nu krijg je voor 31e 2x50=100gb.heb zo even geen link bij de hand, ben aan het werk.
Reputatie 7
Maar ook dat is sim-only, dus waar je die Samsung S6 plus vandaan haalt weet ik niet.
Klopt, is A6.



Totaal eenmalig

€ 30,69

Bijbetaling toestel

€ 0

Aansluitkosten

€ 25

3-in-1 SIM-kaart

€ 0

Thuiskopieheffing

€ 5,69

Totaal /mnd

€ 38

Kosten na 24 mnd:

€ 29
Ok, dus met abonnement en twee keer zoveel gb's
Reputatie 7
Badge +21
i heb net mijn simonly abonnement verlengd e

Hangt er van af wat je met -net- bedoeld
Je kunt altijd binnen 14 dagen nog veranderen, dus als dat -net- nog geen 14 dag geleden is dan zou ik snel bellen met 0800 0105 als ik je was.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Itew. Welkom op het forum. Ik begrijp dat je liever gebruik wil maken van onze nieuwe abonnementen. Zoals huistijger al aangeeft kan je het abonnement binnen 14 dagen annuleren als je toch liever niet wil verlengen.
Dan ben ik te laat. Jammer maar helaas.

Reageer