Beantwoord

Nog geen bevestigingsmail ontvangen

  • 20 October 2020
  • 7 reacties
  • 653 keer bekeken

Goedemiddag,

Zondag (18-10-20) heb ik bij jullie een nieuw abonnement afgesloten met mobiel. Maar ik heb van deze bestelling nog geen bevestigingsmail ontvangen?

 

MVG,

Jesse

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 29 October 2020, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Jesse Bons, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Doorgaans kan het tot 24 uur duren voor je de bevestiging ontvangt. Het komt soms voor dat deze in de map met ongewenste post terecht komt. Heb je deze ook gecontroleerd? Mocht hij hier ook niet in staan, zou je dan nog jouw 06-nummer in jouw profiel kunnen plaatsen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

Ik heb de spambox ook gecontroleerd maar daar stond ook geen mail in. Verder heb ik mijn mobiele nummer in mijn profiel verwerkt.

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de terugkoppeling. Ik zie de verlenging ook terug, maar ik kan de bevestiging hiervan helaas niet terugvinden. Daarom heb ik de hulp ingeschakeld van mijn collega's van de technische dienst. Op het moment dat ik een terugkoppeling krijg, meld ik me direct bij je! Mocht je in de tussentijd de bevestiging ontvangen, dan hoor ik dat graag. Dan kan ik dit weer doorgeven aan mijn collega's. :slight_smile:  

Ja komt goed, als ik wat binnenkrijg laat ik het ook weten

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Jesse Bons, zoals beloofd zou ik bij je terugkomen op het moment dat ik een terugkoppeling heb. Mijn collega geeft aan dat de bestelling op dit moment in de wacht staat, in verband met de levering van jouw toestel. Als het goed is heb je op 18 oktober ook een sms’je ontvangen met een link naar de pagina waar je de bestelling kunt volgen. Via deze link kan je inloggen met het ordernummer en je postcode. Als je de link uit de sms opent, kom je direct bij jouw bestelling uit. Vervolgens vind je aan de rechterkant ook de optie om de orderbevestiging te downloaden. Ik hoor graag of het via deze weg gelukt is om de orderbevestiging in te zien.

Mooi bedankt de orderbevestiging heb ik nu bekeken. Kunt u mij ook een tijdindicatie geven van wanneer de bestelling ongeveer binnenkomt. Of is dit lastig in te schatten?

Reputatie 6
Badge +10

Graag gedaan! Wat betreft de levering, dit is heel lastig te zeggen. De toestellen worden op volgorde van bestelling uitgeleverd. Het is niet te zien waar in de lijst jouw bestelling staat, waardoor ik ook niet kan zeggen wanneer je hem mag verwachten. Op de bestelstatuspagina (uit mijn vorige bericht) vind je de actuele status van jouw bestelling. Zodra jouw toestel klaar ligt voor verzending, dan ontvang je hier bericht over. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!