Vraag

Ontevrede klant

  • 16 December 2019
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement 

Met veel MB zodat ik deze kan delen met men zoon 

Vervolgens is er een storing geweest op mijn kpn 

En kan geen MB delen wat de app werkt niet 

Gevolg van dit ik heb veel teveel MB

En men zoon te kort

Dus  extra kosten

Dit duurt al meer als een maand 

KPN al gebeld hier  over 

Maar is nog niet op gelost 

Men geduld raakt op KPN

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Ontevreden klant Welkom op ons Forum. Fijn dat je ons gevonden hebt. 
Wat gek dat je geen MB's kunt delen. Het zou niet zo moeten zijn als er een storing is met MB's delen dat jij degene bent die bundels moet kopen voor je zoon. 
Om je beter te kunnen helpen heb ik iets meer context nodig rondom dit probleem. Je beschrijft dat MB's delen via de App niet lukt. Lukt het wel via de browser?

Hiermee bedoel ik via Google Chrome, Safari of Internet Explorer naar MijnKPN, dus buiten de MijnKPN App om. Welke melding/error/foutcode krijg je te zien als je MB's probeert te delen?

Zou je alvast je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit gebeurt is. Dan kan ik even meekijken.

Reputatie 7
Badge +17

@Ontevreden klant Ik heb helaas niets meer van je vernomen, heb je ondertussen via een andere weg een oplossing kunnen vinden? Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden. 

 

Reageer