Beantwoord

Openstaade facturen betaald maar nog niet aangesloten

  • 26 October 2020
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Ik heb al mijn openstaande facturen betaald via iDeal maar ben nog niet opnieuw aangesloten. Ik heb dit vrijdag 23.10.2020 gedaan en vervolgens contact gehad met een van uw medewerkers. Die verzekerde mij dat als ik voor 25.10.2020 zou betalen ik binnen 2 uur weer aangesloten zou worden. Dit is op tot op heden niet gebeurd. Ik krijg ook geen contact met de klantenservice. Ik sta minimaal 20 min in de wacht en vervolgens wordt de verbinding verbroken.

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 October 2020, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Wouter1504, welkom! Normaliter gebeurt dit inderdaad binnen 2 uur. Gek dat dit in jouw geval niet zo is! Ik adviseer je toch om nog eens te bellen met de klantenservice via 1200. Mijn collega's kunnen dan contact opnemen met de afdeling Collections om uit te zoeken wat er aan de hand is.Â