Vraag

simkaartje voor een maand wordt gezien als abonnement

  • 2 October 2020
  • 7 reacties
  • 66 keer bekeken

In de KPN winkel wordt een simkaartje in mijn mobiel gedaan. Dit zou een hulp zijn om evt problemen te voorkomen i.v.m. een verhuizing. Op mijn vraag of dit inderdaad voor 1 maand is krijg ik een bevestigend antwoord. Of ik het ook weer op moet zeggen? Nee dat hoeft niet, het is voor 1 maand en kost €11.-

In de nieuwe woning werkt het simkaartje niet, maar een simkaartje van een andere provider wel.

KPN kan op het scherm zien dat het inderdaad niet gebruikt is. Vraag van hen om het terug te brengen naar de KPN winkel in mijn nieuwe woonplaats. Wat ik dan ook doe. Verwacht dan wel het geld terug, maar dat moet telefonisch geregeld worden zegt men.

Intussen krijg ik een rekening van ruim €15.- Dat moet ik eerst betalen en zal het ergens voor november terugontvangen.

Zojuist bericht gekregen van KPN dat zij mijn abonnement met een nummer mij onbekend per 1 oktober hebben beeindigd.

Dit is maar één van de problemen. Ook het probleem met het proefabonnement voor internet is nu 3 maanden nog niet opgelost.

Heb KPN als provider opgezegd. Kost te veel geld en inspanning

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik begrijp dat u heeft opgezegd. Ik neem aan dat u het verhaal plaatst zodat KPN medewerkers dit intern kunnen bespreken om herhaling te voorkomen. Is uw opzegging gelukt, want ik neem aan dat de bedenktijd misschien al voorbij is.

KPN heeft meermalen bevestigd dat mijn proefabonnement op tijd is opgezegd.

Recent kreeg ik weer een bericht van KPN dat ik helaas geen gebruik meer kon maken van de voordelen van Hussel. Wat dat dan ook mag wezen.

Ik heb meer nadeel gehad van KPN.

2 keer gevraagd om mij terug te bellen. Ook dat gebeurt niet. Onbegrijpelijk.

Vul je profiel even aan zodat een medewerker even in je dossier kan kijken.

Dank je!

Ik heb al uren aan de telefoon gezeten. Velen hebben mijn dossier al ingezien.

Krijg steeds andere verhalen. En ik weet niet hoe ik een profiel moet aanmaken.

Voor ouderen is de digitale wereld vaak veel te moeilijk.

Dus moet ik deze weg helaas beeindigen.

Hartelijke groet!

https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/hoe-vul-ik-mijn-profiel-op-het-kpn-forum-in-434102

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @weetnietmeer. Spijtig te lezen dat KPN is opgezegd. Helaas is het gezien het verhaal uit je post te begrijpen. Ik zou graag voor je willen kijken wat ik kan doen aan deze situatie en tot een oplossing komen. Verzoek ik je wel even om jouw profiel in te vullen.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb helaas niets meer van je gehoord @weetnietmeer. Ik ga er dan ook van uit dat je dit op een andere wijze hebt opgelost.