Vraag

telfort abonnement beindigd

  • 1 December 2020
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement voor tel nr 06………. beindigd. Toch krijg ik bericht dat miv vandaag mijn nieuwe bundel beschikbaar is.

Wat te doen?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @asmookja , haal s.v.p. z.s.m. je nummer weg i.v.m. je privacy.

 

Hallo @asmookja , hoe heb je je abo opgezegd en heb je daar een bevestiging van gekregen?

Je zult altijd een eindafrekening krijgen t.e.m. einde abo i.v.m. vooruitbetaalde abokosten en achteraf in rekening te brengen variabele kosten.

 

Is je abonnement al daadwerkelijk gestopt? Zit je niet in de maand opzegtermijn?

@ moderator.
Dit hoort duidelijk onder “mobiele abonnementen” en niet hier bij interactieve tv.

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @asmookja, welkom op het forum! Zoals de heren @JanD en @PeterG al aangeven, er komt nog een eindafrekening als je een opzegging doet. Ook hanteren we een maand opzegtermijn. Zou je je contactgegevens nog even toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan kijk ik het na voor je!

Dag sebastiaan

Het is me al gelukt het antwoord te vinden. Dank voor je hulp

groet

jacq smook