Beantwoord

Toestel niet op voorraad

  • 26 October 2020
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Hallo ik heb 3 weken geleden een nieuw toestel met abbonement aangevraagd en tot nu toe krijg ik te horen dat deze, de galaxy A20 , niet op voorraad is...hoe lang moet ik nog wachten ? Of kan ik deze bestelling annuleren ? Graag een antwoord want ik heb het nieuwe toestel nodig…

 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Danny 2 November 2020, 10:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5

Dag @Grandao! Welkom op ons forum. Mijn excuses voor de late reactie. Het is momenteel ontzettend druk, waardoor ik nu pas je topic zie. 

Het is altijd balen als een toestel niet op voorraad is! Je kunt de voortgang van je bestelling altijd volgen Mijn Bestelling. Zodra het toestel weer op voorraad is, lees je dat daar ook terug en je krijgt dan bericht wanneer het geleverd gaat worden. Mocht je hier niet op kunnen wachten en wil je een ander toestel kiezen, dan kun je ook altijd contact opnemen met onze telefonische klantenservice. We kunnen dan de mogelijkheden even rustig met je bespreken. Je kunt hiervoor bellen naar 0800 0402, dan helpen mijn collega's je graag verder. 

Reageer